Haar-stuff


Tsja, haarspulletjes wou ik maken deze maand omdat er zóveel leuke dingetjes op het www te vinden zijn. Maar al met al kwam het er niet van, en heb ik wel een hele serie haar-spulletjes gemaakt 🙂

Een boxkleed en een chenille deken, twee kraamcadeau’s voor twee zussen, die allebei nog niet gegeven zijn, dus nog geen foto’s, sorry! Allebei voor een zoontje trouwens, maar dat terzijde…

Een balletschoenen-shirt voor m’n eigen kleine ‘haar’tje

Luiermapjes voor een zus en een vriendin

Een gerecyclede tas, van een defecte broek van mezelf, voor een andere ‘haar’

En ik maakte éindelijk het spijkerrokje af waar ik vorig jaar ergens aan begon… Ook voor m’n eigen ‘haar’tje.

En maakte ik deze week een beginnetje met een gehaakt rokje voor zéker een haar. Ik denk ook maar m’n eigen. Jaja, verwende meid he?

Maar, toen ik net deze tutorial tegen kwam, kon ik het toch niet laten die ‘even’ te proberen te maken… En ja, het was een fluitje van een cent (al was het haken, vooral de eerste toer, om het elastiek wel even priegelen…

Twee toeren om het elastiek heen gehaakt ziet er erg mooi uit!

Met als finishing touch een lief bloemetje!

M’n modelletje ligt nog in bed, dus je zult het met deze platte foto’s moeten doen!

Oh ja, vandaag mocht ik ook nog de envelop van de #lenteswap openmaken, vol met leuke spulletjes die ik van ‘haar’ kreeg. En natuurlijk werd mijn envelop ook opengemaakt. Ook door een haar. Maar het blogje daarover komt nog!

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. maarnietvangrijs
    mrt 31, 2012 @ 19:19:59

    Oh wauw dat rokje wordt prachtig!! En het haarbandje is ook érg leuk! Dank voor de tutorialtip, ik denk dat mijn meiden dit ook erg leuk zullen vinden! (al weet je dat nooit zeker natuurlijk…)

    Beantwoorden

  2. Trackback: Bloem haarband | Sunneke Bloem haarband | Alles over haken

Plaats een reactie