Valentijn


…was vorige week vrijdag…

Maar ik vind het toch leuk om mijn creaties te laten zien. Ik heb per slot van rekening wel ‘oudere’ projecten waar ik nog niet over blogde…

Een tijdje geleden vond ik via Pinterest deze slinger. En hij was gewoon té leuk om niet te maken. Ik maakte twee kleintjes, eentje voor een swap en de andere om iemand op te fleuren, en bedacht me dat een lange wel leuk zou zijn voor Valentijnsdag voor aan de witte kast.

IMG_4475

IMG_4476

Ik gebruikte een paar behangstalen, qua kleuren geïnspireerd op het plaatje wat uit de ‘Wat Handig’ van kerst kwam. En ik sneed ook uit een paar vlaggetjes hartjes als variatie op het opplakken.

En hij mag nog even blijven hangen, volgende week zijn we namelijk 10 jaar getrouwd…

Ik maakte een kaart voor mijn man. Gewoon omdat ik ‘m op Pinterest tegenkwam en zo leuk vond (vind).

IMG_4479

 

En eentje voor Eva… zowaar zelf verzonnen😉 maar ja, wat er zijn al zoveel behangstaal-kleurverloop-kaarten en andere dingen gemaakt dat ik voldoende geïnspireerd was zonder wat concreets op te zoeken, geloof ik🙂

 

IMG_4478

IMG_4477

 

Ik hou van bruin inpakpapier tegenwoordig…

IMG_4481

 

En de kaarten staan nog even in onze nieuwe (zelfgemaakte!) letterbak te pronken. Natuurlijk met de mijne er ook bij🙂

 

 

 

IMG_4508

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Edje
    Feb 20, 2014 @ 12:42:30

    ohh die kaarten!! Prachtig gedaan!!!
    Hmm en ik deed niks voor Valentijn. Helemaal niks…..maar ik kreeg ook niks, dus voel me niet al te schuldig😉

    Lola deed wel aan Valentijn, die maakte cakepops voor haar vriendinnetjes. Staat op mijn blog.

    Beantwoorden

Geef een reactie

