Leuke post


Onlangs kreeg ik hele leuke post… een doos vol!

Een poos geleden maakte Wilma een heel leuk jurkje. En ze beloofde mij dat ik de restlapjes zou krijgen!

En daar kwamen ze dan… had ik een envelop verwacht, was het een doosje! Mét iets wat rammelde. Maar wat??

Een doosje met gutsjes. Die kreeg ik zomaar cadeau! Wilma en ik hadden allebei zin om stempels te gaan maken, maar het was bij mij nog niet verder dan gummetjes… Nu kan ik het doen, moet ik zeker binnenkort eens tijd voor maken!!

Maar goed, die lapjes… ik beloofde iemand anders op Twitter een jurkje voor haar dochtertje van de lapjes. Maar voor ik aan dat jurkje begon, probeerde ik wat uit in rood-wit-blauw wat al zo lang in m’n hoofd zat:

En heel geschikt voor Koninginnedag 🙂

Een heel leuk jurkje – al zeg ik het zelf. Helaas niet groot genoeg voor hier, maar ook daar kwam een oplossing voor 🙂 Dat was dus de eerste leuke post!

Toen dus dat jurkje van de lapjes…

De voorkant mét print (écht Vintage!)…

…en een applicatie die al op het shirtje stond, waar ik ooit bij de kringloop voor gevallen was (en nu een onuitwisbare bruine vlek had opgelopen).

En een effen gestreepte achterkant.

Dat was de tweede leuke post…

En de derde leuke post was weer voor Wilma. Op de eerste plaats wat beloofde lapjes en een bolletjesbandje, aangevuld met vliesofix en wat andere applicaties.

En om er wat extra’s bij te doen viste ik voor zoonlief m’n laatste voetbalrugtas uit de kast, nadat ik ooit gelezen had dat hij gék op tasjes was en er niet zoveel had…

En voor dochterlief maakte ik nog snel een rokje. Patroon komt uit een Ottobre en de stofjes zijn deels van haarzelf en deels uit mijn tricot-voorraad.

En voor zover ik heb begrepen heb ik iedereen helemaal blij gemaakt. Fijn, want daar hou ik van!

Net als Wilma en de vorige keren maakte ik gebruik van deze tutorial voor de jurken.

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. marie bartels
    Apr 06, 2012 @ 08:51:23

    Ik ben dol op je close up foto”s kan ik het goed zien. Je maakt leuke dingen. Doet me denken aan een jonge vrouw die ook eens jonge kinderen had.

    Beantwoorden

  2. Irena
    Apr 21, 2012 @ 16:37:50

    Love all those stuff! Fantastic!

    Beantwoorden

Geef een reactie

