A tote and a note


Vandaag ging m’n ‘a tote and a note’-swap de deur uit. Mijn tweede swap via Swap-bot.com.

Mijn ontvangster heeft haar profiel niet zo uitgebreid ingevuld, maar er stond wel een zin bij waar ik me door heb laten inspireren: “I love surprises and wonder what others likes.Be free to send me something you like personal.”

Dus heb ik ervoor gekozen om weer een spijkerbroek-tot-tas recycle te doen. Per slot van rekening ben ik gek op recyclen🙂

Ik koos voor een donkere spijkerbroek met een leuke kontzak.

Het was even zoeken naar een geschikte voeringstof, maar bij Ikea vond ik zo’n kussensloop in de restantenbak die me direct aansprak!

Ik maakte gebruik van deze tutorial, met een kleine variatie op de schouderbanden en de voering.

Ik hoop dat ze er blij mee is! Zelf vind ik hem in ieder geval erg leuk geworden!

En de note?

Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een ieder, die in Hem gelooft, niet verloren ga, maar eeuwig leven heeft.

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Janneke van Ravesteijn
    Mrt 14, 2012 @ 19:45:37

    Erg leuk, ook de note! Ben benieuwd of dat in goede aarde valt?! Enig idee?

    Beantwoorden

  2. annette
    Mrt 14, 2012 @ 20:20:59

    Erg leuk ! ik ben ook dol op recyclen en gebruik ook spijkerbroeken en nog andere dingen.

    Beantwoorden

  3. Trackback: Haar, haar en nog eens haar… | 12 Maanden 12 Projecten
  4. Pam
    Sep 28, 2012 @ 10:44:54

    Great refashion!

    Beantwoorden

Geef een reactie

