Colour my day!!


Ik was van plan om een regenboogjurk te maken, en nadat ik de twee spijkerbroeken af had (blogje komt nog, ik moet nog foto’s maken) begon ik gisteravond met stroken snijden…

Om het effect te zien legde ik ze alvast even op volgorde…

En ja, dat werd wel wat!

Aan elkaar stikken, labeltje (uit het oorspronkelijke shirtje) weer in de zijnaad ertussen, en in no time (nou ja, bijna dan) was het jurkje af!

Natuurlijk maakte ik snel een foto om online te plaatsen, en aangezien m’n model nog sliep dus maar aan een hangertje in de zon!

Maar, toen ze ‘m zag wilde ze hem metéén aan! Oh, wat was ze er blij mee… Ze wilde alleen niet echt meewerken voor de foto’s dus moesten er wat trucjes uit de kast gehaald worden 😉

Helaas kreeg ik alleen nog maar de achterkant te zien… (Erg jammer, want vandaag was het weer tijd voor een maandfoto, 33 maanden alweer! Nog maar 3 te gaan voor haar 3e verjaardag.)

Maar, de mooie nieuwe gestippelde mokken maakten het poseren wel wat leuker 🙂

En toen maakte ze een hóge toren, die mooi bij haar jurk paste!

Maar, de klapper was dat hij mee naar buiten mocht! 😀 Mét een maillot eronder, stond ook erg leuk!

Nou, dat wordt een favoriet jurkje, zegt mijn gevoel…

Oh ja, ik gebruikte deze tutorial.

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Janne
    sep 20, 2011 @ 12:39:32

    Ik vind hem super leuk!

    Beantwoorden

  2. mevrouwkinderboek
    sep 20, 2011 @ 13:59:12

    Dat ziet er heel leuk uit! Vooral die foto met de (breekbare!) regenboogtoren erbij.

    Beantwoorden

  3. Daphne
    sep 20, 2011 @ 14:53:48

    Ja, die mokken maken het helemaal af 😉

    Beantwoorden

  4. Ester
    sep 20, 2011 @ 19:59:38

    En dit vind ik ook heel leuk!!
    Ik ben gelijk aan het sparen geslagen! 🙂

    Beantwoorden

  5. Edje
    sep 21, 2011 @ 19:49:02

    Ohhhh die is echt heel erg leuk! Ga ik ook maken! Heb je de stroken langs de buitenkant gelocked of gewoon genaaid zonder af te werken?

    ps en ja ik weet het: ik moet ècht ècht ècht weer eens bloggen…..ik mail je snel terug!

    Beantwoorden

  6. maarnietvangrijs
    sep 24, 2011 @ 10:24:02

    Die is gaaaaaaaf geworden zeg, wauw!! Superleuk. Wat maak je geweldige dingen, mooie recykleerprojecten!

    Beantwoorden

  7. maarnietvangrijs
    sep 30, 2011 @ 09:55:32

    Heb ook twee van deze jurkjes gemaakt en verwijs in mijn blogpost naar jou! Zie: http://maarnietvangrijs.blogspot.com/2011/09/deze-week-zag-ik_29.html
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs)

    Beantwoorden

Plaats een reactie