Lapjesswap


Vorig jaar deed ik mee aan de lapjesswap bij Dutch Apple, en ik vond het zo leuk dat ik de volgende keer weer mee wilde doen!

Nou ben ik niet meer een hele trouwe bloglezer overal, maar toevallig stuitte ik net op dit blogje dat het dit jaar door Toffe Stoffies georganiseerd wordt!

Natuurlijk heb ik meteen een mailtje gestuurd dat ik mee wil doen, maar, hoe meer hoe beter, dus doe je ook mee?? Meld je dan nog voor 1 oktober aan!

Hier vind je meer informatie.

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Steffi
    sep 18, 2011 @ 19:14:26

    Dit klinkt zo leuk! Maar welke stofjes kan/wil ik kwijt? Heb bijna overal wel een plannetje mee.

    Beantwoorden

  2. Janneke van Ravesteijn
    sep 28, 2011 @ 22:18:47

    Mijn pakketje ligt klaar… nu nog even postzegels scoren en daar gaan we!

    Beantwoorden

Plaats een reactie