Kadootje!


Voor een vierde kindje wat eraan gaat komen…

Dapper begon ik aan deze olifant. Omdat hij zo leuk is. Dat is het nadeel van Pinterest… Ik zie zo vaak iets leuks wat ik wil maken maar waarvan ik weet dat het mijn ding niet is. Niet altijd begin ik eraan, maar dit keer dus wel…

Gelukkig kwam het uiteindelijk wel goed!

IMG_4494

IMG_4492

Ik gebruikte kleurtjes die ik had, en ben zelf gek op regenbogen. Helaas had ik geen rood maar vind dat het met roze zo ook uniseks is.

IMG_4493

Toen ik op Twitter een balletje opgooide omdat ik geen ideeën had wat ik zou maken, kreeg ik onder andere de tip van ‘klavertje vier’. Dat werd een lakentje.

IMG_4496

IMG_4497

Uit de hand borduurde ik er een woord onder.

IMG_4498

Free machine embroidery blijf ik een leuke applicatiemanier vinden…

IMG_4499

Biaisband voor de groene streep en wat knoopjes durfde ik voor een lakentje voor in de wieg of kinderwagen wel aan.

Eva wilde ook wat maken. Het liefst een pyjamaatje naaien. Dat ging me toch echt wat te ver😉 Maar op een rompertje tekenen was ook goed…

IMG_4503

IMG_4504

Op de voorkant een huilende baby die nog niet geboren wil worden…

IMG_4505

…en op de achterkant een hartje, zon en ‘beebie’ (schrijven op rekbare stof is érg moeilijk!)

Als laatste een gekocht kadootje, maar een beetje creatief ingepakt…

IMG_4500

IMG_4501

Alles bij elkaar in een leuk mandje, en tadáááá!!!

IMG_4506

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Geri
    Feb 17, 2014 @ 13:09:15

    Schattig alles zo bij elkaar! De baby en de papa en mama boffen maar!

    Beantwoorden

  2. Anita V.
    Feb 17, 2014 @ 18:20:20

    Wat een leuk pakketje en wat leuk dat je weer blogt!

    Beantwoorden

  3. Edje
    Feb 17, 2014 @ 23:03:07

    Keileuk zeg! Dat lakentje!!❤

    Beantwoorden

Geef een reactie

