Pinterest week 8 en 9


Week 8

Ik vond een poppendekentje-in-de-maak waar ik vorige zomer aan begon. Deze week maakte ik ‘m eindelijk af🙂

IMG_6349

Ik haakte hem van overlopend garen met een ripple steek.

Om door m’n garen heen te komen begon ik aan een vintage stripe babydeken.

IMG_6452

Ook maakte ik van een te kort vestje een cirkeljurk. Hij is het nog niet helemaal je van het dus ik ga ‘m nog wat aanpassen.

IMG_6378

Week 9

Mijn ouders kwamen op bezoek en ik maakte een lekkere dadeltaart voor ze die ik deze week op 24 Kitchen zag… Jammie!

IMG_6504

Eva nam een keer hartjesappels mee naar school…

IMG_6513

Ik kwam deze pin tegen en daar moest ik wat mee! Op de bonnefooi probeerde ik wat uit. Totaal niet hoe het had gemoeten maar toch leuk🙂 Volgende keer beter!!

IMG_6578

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Marja
    Jul 18, 2013 @ 22:06:40

    Wat een leuke blog. Ik ben aan het rokje begonnen van de restjes katoen die ik heb, Zie ik nu goed dat je alleen op de goede kant hebt gehaakt.? Ik heb er al een van 1 kleur gemaakt die heb ik heen en weer gehaakt. Ik hoor het graag van je. Hartelijke groet Marja.

    Beantwoorden

Geef een reactie

