Kerstpakket


Ja, kerst is al lang voorbij🙂 Maar goed, die inhaalslag…

Voor onze huishoudelijke hulp(en) maken we elk jaar een kerstpakket. Dit jaar besloot ik op het nippertje dat ik het leuk vond om zelf wat te maken. Koekjes bakken en een tas te naaien.

Daarvoor gebruikte ik een halve kussensloop die ik al een tijd had liggen, ik dénk dat ik hem ooit bij de kringloop vond (zag hem een dag later – in december dus – bij Jysk liggen).

IMG_4668

Het was een langwerpig kussen, ik gebruikte één kant van de hoes. Achteraf was de tas toch wel aan de smalle kant maar hij voldeed prima🙂

Aan de onderkant was de stof helemaal zwart, daarom  vulde ik de lengte aan met een strook zwarte corduroy.

IMG_4805

Voor erin wilde ik wat bakken. Ik kwam op Pinterest deze Chocolat Chip Cookie Bars tegen.

Ik bakte ze… (een beetje te lang, waardoor ze een beetje té knapperig werden)

IMG_4670

…verpakte ze in vetvrij papier…

IMG_4671

…naaide van muziek- en bruin inpakpapier zakjes waar ik de ingepakte koekjes inschoof.

IMG_4673

De rechter voor m’n muzikale zus die op bezoek zou komen, de andere ging mét een flesje rosé en doosje chocola in de tas.

IMG_4807

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. lavenderlvndr
    Feb 27, 2013 @ 13:17:57

    Leuk geworden en super attent dat je je hulp(en) een kerstpakket geeft!

    Beantwoorden

Geef een reactie

