Tas


Door mijn ongeplande blogverlof heb ik nog een serie ongeblogde projecten. Ik ga m’n best doen die zo tussendoor erbij te doen🙂

In ruil voor de biaisband en knopen die ik – in augustus alweer zie ik – kreeg, maakte ik in het najaar op verzoek een tas. Met natuurlijk een stukje van dat biaisband erin🙂

Aan de voorkant drie vakken met wat ruimte…

IMG_2557

…want daar zitten plooien.

IMG_2562

Aan de achterkant twee grotere vakken.

IMG_2559

Op verzoek gemaakt in kleuren die niet echt de mijne zijn, waardoor het best wel lastig was om te bepalen of het een mooie combinatie zou zijn.

Ik koos voor canvas met een print (de blauwe en fuchsiaroze cirkels zitten bijna helemaal verstopt onder de groene corduroy), okerkleurige denim (voor de binnenkant en de schouderbanden) en een rest fijne corduroy. Afgewerkt met een streepje okergeel biaisband.

IMG_2560

IMG_2563

Als sluiting een mooie houten (houtje touwtje)knoop met een lus van biaisband.

IMG_2561

En qua maat, hij is HUGE!

IMG_2558

Gelukkig kon ik hier iemand weer heel blij mee maken!!

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Antoinette
    Feb 25, 2013 @ 18:32:00

    Leuk stofje! Heb ik in december gebruikt voor een nieuw jasje om de kussens en de poef.(zie onderstaand linkje)
    http://antoinette65.wordpress.com/2012/12/12/kleurtje-eromheen/

    Beantwoorden

Geef een reactie

