Pinterest week 7


Eva houdt van wijde rokken en jurken, dus deze jurk móest ik gewoon voor haar maken!

IMG_6228

Waardeloze foto🙂 Blogje met betere volgt nog…

De avond voor Valentijnsdag maakte ik een faux chenille kussen. Niet helemaal zoals deze, maar wel vergelijkbaar.

IMG_6297

Ik pakte de Valentijnscadeaus op een leuke manier in. Heb er helaas geen foto van gemaakt. In plaats van krantenpapier (vond de vele (gekleurde) foto’s niet mooi – en de kleine maat krant was niet groot genoeg voor m’n kussen🙂 ) bruin inpakpapier gebruikt. Rood golfkarton voor een hart en rood/wit slagerstouw in plaats van raffia.

Geïnspireerd door deze hartvormige taartjes maakte ik hartvormige hartige muffins .

IMG_6310

Ik maakte een Japanese Knot Bag en een grote tas waarvan ik nog geen foto kan plaatsen🙂

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Sharmayne
    Feb 18, 2013 @ 08:35:01

    Creatief weer hoor!

    Beantwoorden

Geef een reactie

