Valentijn <3


Ik heb niet iets speciaals met Valentijn maar vindt het toch wel leuk om mijn geliefde(n) een kadootje te geven🙂

Ik had niet echt inspiratie, maar wel iets in m’n hoofd. Niet naar dit linkje gekeken trouwens voordat ik ‘m maakte🙂

De avond van tevoren maakte ik naar m’n eigen idee dit kussen.

IMG_6297

 

Een variatie op de faux chenille dekens die ik in het verleden maakte.

En in tegenstelling tot zo’n deken lekker snel! Want maar een klein stukkie naaien en knippen.

IMG_6299

Ik had natuurlijk geen tijd om ‘m te wassen, en helemaal geen droger… dus even met een schone afwasborstel opgeruwd.

Bedenk ik me dus nu dat de witte was ‘draait’ en het kussen nog op de bank ligt🙂 Tuurlijk!

Oh ja, mocht je eens wat faux chenille uit willen proberen maar geen hele deken, is een kussen natuurlijk ideaal! En niet alleen om faux chenille uit te proberen, alle technieken🙂 Denk ik.

Een hele tijd geleden kocht ik hartvormige sileconen muffinvormen. Nooit gebruikt! Ik had iets zoets kunnen maken, maar iets hartigs vond ik ook leuk.

Op zoek naar hartige muffins vond ik deze, die me erg lekker (én koolhydraatarm!!) zijn.

IMG_6310

 

Ziet dat er niet schattig uit? Oh ja, ik voegde in blokjes gesneden Elsters spek toe…

 

Geef een reactie

