Pinterest week 5 – van alles en nog wat :)


Een hele rij Pinterest-geïnspireerde creaties deze week!

Tijdens het opruimen onlangs vond ik een manchet van een overhemd wat ik gerecycled heb. Ideaal voor zo’n zakje van een manchet dacht ik zo!

IMG_5791

Omdat ik een stukje sterretjesband had gebruikt, koos ik wat geponste flock-sterretjes om erop te strijken. De knoopjes verving ik door twee willekeurig gepakte knopen, en naaide ik met oranje aan omdat dat nog op m’n tafel lag🙂

Ook flockte ik nog een shirtje voor Eva. Dit keer het hertje wat ze zelf koos toen ik bezig was met het shirtje voor m’n nichtje.

IMG_5706

IMG_5705

Geïnspireerd door Lisette ging ik met Eva aan de strijkkralen.

IMG_5707

Helaas had ze er nog niet zoveel geduld voor. Maar foto’s maken is altijd leuk!

IMG_5710

IMG_5708

Zelf maakte ik twee cupcakejes. Ik wil er zeker nog meer maken, zelf of met / door Eva. En wat ik daarmee ga doen weet ik nog niet…

IMG_5792

Een gaatje in een shirt camoufleerde ik met ruches

IMG_5741

(Dit shirtje heb ik hier geblogd)

En deze granny square muts zat me al zo lang lief aan te kijken dat ik hem gewoon móest haken! Ik wil er nog een col bij haken van de rest van het garen (resten van deze ballonbal). En dan bewaar ik hem óf tot volgend jaar of het wordt een cadeautje. Denk ik…

(De kleuren op de foto kloppen niet echt. Het is fuchsiaroze, lichtroze, rood en aquablauw)

IMG_5793

En dat was het dan weer voor deze week geloof ik…🙂

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Janne
    Feb 04, 2013 @ 07:28:40

    Wat een leuke muts! Ik moet me echt eens gaan storten op het haken zie ik al🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

