Welkom thuis


Onze buren kwamen na drie maanden weg geweest te zijn weer thuis. Ik bedacht dat het wel gezellig zou zijn om ze welkom te heten🙂

Daarom printte ik letters en nam een doos met vilt.

IMG_5752

De letters van de kleine stukjes, en de vlaggen van (aangebroken) vellen.

IMG_5748

Ik gebruikte vliesofix voor de letters. Dat gaat lekker makkelijk🙂 maar stikte ze wel vast. Met wit garen, want dat zat op mijn machine en ik had geen zin om voor elke letter opnieuw in te rijgen.

IMG_5749

Van zo’n stapel kleurtjes – zelfs als ze niet op regenboogvolgorde liggen😉 – word ik altijd zo vrolijk!

IMG_5750

Ik gebruikte keperband waar ik de vlaggetjes opstikte. Net weer wat sneller dan met biaisband of dubbelgevouwen keperband…

IMG_5746

IMG_5747

Heb ik weer eens wat nieuws uitgeprobeerd… ondanks alle naam- en tekstslingers die er gemaakt worden tegenwoordig had ik dat nog nooit gedaan!

IMG_5745

En toen natuurlijk ophangen bij de buren!

IMG_5754

Ik hoop dat ze zich erg welkom voelden!!

IMG_5753

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Mireia
    Feb 02, 2013 @ 22:53:52

    O wat leuk weer🙂

    Beantwoorden

  2. Lucie
    Feb 02, 2013 @ 22:55:43

    Lief en leuk!

    Beantwoorden

  3. Anita quilt
    Feb 02, 2013 @ 22:56:13

    Wat leuk, en wat een attente buurvrouw ben jij!

    Beantwoorden

  4. marie bartels
    Feb 02, 2013 @ 23:27:36

    Echt toppie!!

    Beantwoorden

  5. Lilian
    Feb 03, 2013 @ 13:55:52

    Wat ontzettend leuk zeg!!

    Beantwoorden

  6. Edje
    Feb 03, 2013 @ 20:25:25

    Heel attent hoor en superleuk! Wat heb je trouwens veel vilt!!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

