Pinterest week 4 – theezakjes en flocken


Deze week was een Pinteressant weekje🙂 Ik maakte een hele serie kleine projectjes…

Theezakjes… (ik liet een ziek, verveeld meisje uit dit pinboard wat zoeken om samen te maken)

IMG_5442

 

Héél geschikt voor een vroeg-op-de-ochtend-in-pyjama-picknick als je te ziek bent om naar school te gaan…

IMG_5443

 

En dat ‘picknickkleed’, daar moet ik nodig eens goede foto’s van maken en ‘m bloggen…

Gisteren flockte ik ook nog 2 shirtjes. Eentje voor een jarig nichtje, gebaseerd op deze plaatjes

IMG_5535 IMG_5539 IMG_5538

Hij viel in de smaak🙂

En voor Eva maakte ik dit plaatje gebaseerd op dit idee op een shirt.

IMG_5533 IMG_5534

 

Volgens mij heb ik niet (bewust) meer dingetjes van Pinterest gemaakt deze week…

Op naar week 5!

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Edje
    Jan 26, 2013 @ 23:02:57

    Leuke dingetjes heb je gemaakt! En maak je nu elke week een Pinterest-idee dan?

    Beantwoorden

  2. Esther
    Jan 27, 2013 @ 06:32:53

    Kun je dat echt zo opstrijken en dan gaat het er in de was niet af?

    Beantwoorden

Geef een reactie

