Pinterest week 3 – gebreide col en gehaakte pet


Ondertussen is het al week 4 maar heb ik m’n Pinterest creatie van week 3 nog niet eens geblogd, dus dat eerst maar even doen!

Ik had bij de Zeeman 2 bollen antraciet tweedgaren gehaald om een col voor mezelf van te maken. Naar aanleiding van deze col breide ik met dubbele draad in ribbelsteek een col.

IMG_5476 IMG_5417 IMG_5416 IMG_5413 IMG_5412

 

Maar toen vond ik het toch ook wel leuk om er een pet bij te haken…

En dat was meteen mooi m’n Pinterest project voor deze week!

Ik zocht deze pin op…

…en haakte een pet!

IMG_5417

 

Leuk motief vind ik dit🙂

IMG_5413

 

Samen een lekker warm setje!

IMG_5416

 

Ideaal voor op het ijs!!

IMG_5476

 

En die col? Veel te warm voor mij… daar moet het nog héél wat kouder voor worden…

Maar gelukkig past Stoel hem ook🙂

IMG_5456b

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Janneke van Ravesteijn
    Jan 26, 2013 @ 20:42:42

    Erg leuk geworden! En die pet… daar krijg ik spontaan weer de haakkriebels van. Maar of ‘ie dan op tijd af is…. wie zal het zeggen?!

    Beantwoorden

  2. ineke
    Jan 30, 2013 @ 08:13:42

    leuk zeg!

    Beantwoorden

  3. marie bartels
    Jan 30, 2013 @ 21:17:33

    Wat een leuke pet en hij staat je super leuk!

    Beantwoorden

  4. CeeTee
    Mrt 23, 2013 @ 10:21:41

    Ziet er goed uit! En met die aanhoudende kou heb je er ook nog wel een tijdje plezier van dit jaar.

    Beantwoorden

Geef een reactie

