Gym


Eerst nog even melden dat ik bij het blogje van gisteren over de Round Robin een paar foto’s vergeten was, die heb ik onderaan toegevoegd…

En dan het blogje van vandaag🙂

Als je op school zit, moet je ook gymmen. Bij ‘ons’ gebruiken ze daarvoor behalve gymschoenen ook een -shirt en -broek.

Daar kon ik dus voor aan de bak. Eerst maar schoentjes die duidelijk herkenbaar waren…

Ik liet Eva zelf wat strijkapplicaties uitzoeken, dus in een wip waren de schoentjes van standaard…

IMG_5204

…naar uniek!

IMG_5205

‘We’ hadden niet zoveel keus omdat de ruimte op de schoentjes beperkt was, maar ik vind deze hartjes erg schattig!

IMG_5208

Dan een shirtje… die kocht ik in de opruiming, een beetje te groot zodat ze hem hopelijk makkelijk zelf aan en uit kan trekken.

Eva had een leuke applicatie uitgezocht. Helaas legde ik hem verkeerd om, dus nu heb ik een leuke zakdoek😀

IMG_5211

Daar moet ik nog eens wat mee doen, want die gooi ik natuurlijk niet zo weg🙂

Dan maar Minnie (al een tijd een favoriete applicatie van Eva) – die helaas niet op de schoen paste – op het shirt

IMG_5209

Natuurlijk ook met een leuke zelf uitgezochte applicatie erop gestreken!

IMG_5210

Het broekje maakte ik van een oud shirt van mij, hopelijk past het goed want ze wilde hem thuis niet passen en morgen mag ze hem voor het echie aan🙂 Op de broek zit ook een strijkapplicatie, dit keer Katrien.

IMG_5305

En dat moest in een tas… toen we stof gingen zoeken vond Eva m’n proefdruk die ik voor het egelshirt maakte.

IMG_5299

Erbij nam ik een gordijnstaal, waarvan de kleuren mijn inziens wel matchten en het gevoelsmatig toch wat meisjesachtiger werd.

IMG_5300

Haar naam erop, eentje die ik bij de #vkds van Marie kreeg (Marie heeft ondertussen een eigen blog, dus daar ook even kijken!!).

IMG_5304

Een stuk smal oranje biaisband stikte ik dubbel voor de koordjes.

IMG_5303

Een mooi klein rugzakje (denk 25x30cm), precies groot genoeg voor deze gymspulletjes🙂

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anita quilt
    Jan 14, 2013 @ 20:30:55

    Wat een mooi setje is het geworden, jouw dametje steelt morgen de show!

    Beantwoorden

  2. Wilma
    Jan 14, 2013 @ 20:32:19

    Leuk setje geworden zeg.

    Beantwoorden

  3. poweredbyflowers
    Jan 14, 2013 @ 23:32:42

    Oh die schoentjes!

    Beantwoorden

  4. Sharmayne
    Jan 15, 2013 @ 08:42:57

    Wat lief en leuk !!

    Beantwoorden

  5. ineke
    Jan 30, 2013 @ 08:12:03

    hihi grappig, ik heb voor de kerst precies hetzelfde gedaan met gympies voor Nora. Bij haar blijven alle schoentjes op school in een grote bak, en nu kan ze dus haar schoentjes makkelijk herkennen door de blauwe bloemetjes😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

