Pinterestend het jaar rond


Hallo, daar ben ik weer!🙂

Ruim drie maanden ongepland blogverlof… Het zal waarschijnlijk wel even duren voor ik weer helemaal ‘bij’ ben (zowel met dingen die ik ondertussen gemaakt heb bloggen, als weer m’n oude blog’ritme’) maar vanavond is al een beginnetje…

Eerst dan maar wat ‘nieuws’ want daar hoeven niet zoveel foto’s bij, dus dat gaat wat sneller… Lui hè?

Deze week hoorde ik van Wilma dat ze een project had bedacht voor dit jaar. Niet iets voor elke dag maar iets voor elke week. En wel elke week iets van Pinterest maken.

Omdat ik ook zóveel leuke dingen op Pinterest heb staan leek me dat ook wel leuk, misschien een stok achter de deur om eens wat meer te maken in plaats van alleen maar te kijken en te zitten😉

Vorige week heb ik niet zoveel ‘gedaan’ dus die sla ik over. Maar deze week heb ik wel twee dingen uitgevoerd.

Ik had al een paar dagen zin om iets te bakken. Dat was er nog niet van gekomen, maar toen ik gistermorgen op Pinterest deze koekjes tegenkwam, die niet gebakken hoeven te worden, dacht ik dat ik Eva misschien wel over kon halen om me te helpen. En ja hoor🙂

Ze werden op het aanrecht niet helemaal stijf genoeg, dus heb ik ze in de koelkast verder laten opstijven. En lekker dat ze zijn! Vanmorgen heb ik nog maar snel een foto van de laatste gemaakt…

Vanmiddag waren we alledrie een puzzel aan het maken. Nou ja, in een puzzelboekje bezig. Eva omcirkelde E’s in een woordzoeker. Toen ze dat zat was wilde ze wat anders doen. Ze had geen zin in een werkblad (ik had er op Pinterest wat opgezocht, omdat we haar hoofdletters aangeleerd hebben en ze die pas in groep 5 gebruiken) maar deze weg-letter was wel erg leuk!

Printen, kleine autootjes opzoeken en… in de kreukels. Dat zorgde voor een verdrietig meisje😦

Toen heb ik maar snel mijn nog nieuwe lamineerapparaat (oeps, al ruim twee jaar geleden voor mijn verjaardag kreeg) opgezocht en de pagina gelamineerd, nu is hij lekker stevig en kan ze lekker met haar autootjes racen🙂 Hopelijk helpt het ook nog om de e onder de knie te krijgen…

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Wilma
    Jan 12, 2013 @ 22:05:00

    Leuk dat ik je geïnspireerd heb😉

    Beantwoorden

  2. Antoinette
    Jan 12, 2013 @ 22:17:18

    Leuk, lekker en fijn dat je weer ronddwaald in blogland!

    Beantwoorden

  3. poweredbyflowers
    Jan 12, 2013 @ 23:06:22

    Pinterest is geweldig

    Beantwoorden

  4. Alida
    Jan 12, 2013 @ 23:32:30

    Die autoweg-letters zijn wel erg leuk zeg!

    Beantwoorden

  5. marie bartels
    Jan 13, 2013 @ 09:19:40

    Leuk dat je weer schrijft op je blog! Op naar een creatief nieuw jaar!

    Beantwoorden

  6. ineke
    Jan 30, 2013 @ 08:17:58

    wat een leuk idee, ben benieuwd naar je creaties!

    Beantwoorden

Geef een reactie

