Voor oma


Een snel en een wat minder snel project. Ook nog voor oma’s verjaardag van vorige maand… (en dus een beetje laat met bloggen 😉 )

Eva heeft dagen lang met zorg aan een roze/paarse ketting geregen. Groot en klein, om en om (van de kleintjes mochten er wel meer) om te zorgen dat er een beetje balans in de ketting kwam. Want de grote waren natuurlijk veel leuker om te doen 🙂

En ik maakte op de avond vóór nog even snel een kaart. Héél simpel: van een klein vierkant scrap-blokje van de Action knipte ik van elke bladzijde een driehoekje. Die naaide ik met wit garen aan elkaar met geen ruimte tussen de vlaggetjes. Aan het begin en aan het einde liet ik een flink stuk draad over.

In een kleine vierkante kaart maakte ik drie sneetjes, aan weerszijden van de bovenkant van de voorkant, en aan de binnenkant helemaal rechtsboven. De slinger klemde ik in die sneetjes.

  

Van de voorkant is het een ‘simpel’ kaartje met een klein slingertje.

Maar als je hem dan open doet, zie je opeens een hele lange slinger 😀

Heel simpel, heel snel, en erg leuk, geschikt voor allerlei gelegenheden!

En een leuk extraatje:  je kan het slingertje eraf halen om ergens anders op te hangen 🙂

Geef een reactie

