Haast-je-rep-je-labeldoekje


Ik kreeg de vraag of ik snel een labeldoekje kon maken, en voor sommige mensen kan ik dat wel 🙂

Of het zo roze mogelijk kon, met zoveel mogelijk labels… Ja hoor 😉

De achterkant maakte ik dit keer van lekkere zachte badstof.

De voorkant maakte ik van verschillende stofjes, met ook labels ertussen en een kantje.

De naam maakte ik van strijkvelours.

Met in plaats van een puntje, een geponst hartje op de i.

En natuurlijk een boel labels rondom…

Ik hoop dat een lief klein baby’tje er veel plezier aan gaat hebben!

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Susan
    Sep 19, 2012 @ 17:43:01

    De Mama was er helemaal blij mee en de Oma stond mee te genieten !

    Beantwoorden

  2. Lutje / @kleinwonder
    Sep 19, 2012 @ 20:59:06

    Wow wat ontzettend schattig zeg. Daar wil elke baby wel mee spelen!

    Beantwoorden

  3. Janneke den Boer-Ritmeester
    Okt 14, 2012 @ 11:26:23

    Blijft het bak spier goed na vele malen wassen?

    Beantwoorden

  4. Janneke den Boer-Ritmeester
    Okt 14, 2012 @ 11:27:42

    Grumble: woordcorrectie maakt er iets geks van… Ik bedoelde: bakpapier 🙂
    Zijn er ook andere mogelijkheden om mee te naaien?

    Beantwoorden

    • creadientje
      Okt 25, 2012 @ 10:37:09

      Ik heb het zelf eerlijk gezegd nog niet uitgeprobeerd maar weet wel dat bakpapier behoorlijk goed tegen vocht kan. Ik kreeg de tip van iemand die het al langer gebruikte, die zei wel dat het kon…

      Beantwoorden

Geef een reactie

