Naaldenboekje


Een hele tijd geleden kreeg ik van Isolde (naar aanleiding van mijn #miniswap voor haar) de vraag of ik voor haar een naaldenboekje wilde maken. In ruil wilde zij dan iets voor mij haken. Een privéswapje dus🙂

Ze haakte een superschattige ballerina-muis, én nog een extra ‘monster’ die bij ons uil of fototoestel genoemd werd.

Ik heb nooit speciaal foto’s van deze knuffels gemakt, maar wist dat ik bij mijn boxkleed tutorial foto’s er één moest hebben…

Oeps… die foto is dus van mei… zo lang heeft Isolde al moeten wachten…

Ze stuurde mij twee linkjes, één van een boekje wat zij erg leuk vond en één van de tutorial.

Ik begon heel ijverig aan het boekje, maar het handquilten moest ik laten liggen, omdat dat toen niet ging. Helaas bleef het veel te lang liggen, en kwamen er een boel projecten tussendoor, maar nu moest ik wel aan de slag!

Eigenlijk was het zo af…

Het enige wat ik veranderde, was dat ik aan de binnenkant ook een vakje maakte, voor bijvoorbeeld een klein schaartje of een klosje garen. Of allebei…

En omdat Isolde zo vreselijk lang heeft moeten wachten, wilde ik nog wat extra’s erbij maken. Het werd een ‘reversible bag‘.

 

Ik maakte hem alleen met een sluiting, omdat ik die bij mijn soortgelijke tas mis. Heel simpel, met een lus van koordelastiek en een knoop.

Isolde, nogmaals excuses voor het lange wachten, en veel plezier ermee!

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Esther
    Sep 18, 2012 @ 18:32:23

    haha is vaak zo he als iets lang ligt, dat het eigenlijk zo af is! Super leuk naaldenboekje :D:D en ook leuke tas!

    Beantwoorden

  2. marie bartels
    Sep 24, 2012 @ 18:04:51

    Erg leuk naalden mapje met al die lapjes.
    Dol op stofjes!

    Beantwoorden

  3. Lavender
    Sep 30, 2012 @ 16:35:47

    Deze vind ik ook zo mooi geworden! En dit moet ik zelf wel kunnen, denk ik. Nu nog tijd😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

