Jip & Janneke – slinger


De Jip & Janneke stof  lag mij gewoon aan te staren, smekend om er een slinger van te maken…

15 vlaggetjes: 5 rode, 5 blauwe en 5 groene.

De achterkanten geel, om en om gestikt aan zo’n 3,5 meter wit biaisband.

En gemerkt met een zelfgeprint label…

Deze slinger is volgens mij mijn creatie die de verste reis gaat ondernemen…

Klein Nederlands meisje in Amerika, veel plezier met je Jip & Jakketie slinger!!

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anna
    Sep 17, 2012 @ 17:50:02

    Snoezig!! Ik ben ook een fan van Jip en Janneke.
    Groetjes van Anna (http://annashaakwerk.blogspot.nl)

    Beantwoorden

  2. Annelies
    Sep 17, 2012 @ 19:53:32

    We zullen er goed voor zorgen hier in het verre Amerika:-) Deze slinger maakt de feeestjes nog feestelijker:-)!!!

    Beantwoorden

  3. Lilian
    Sep 17, 2012 @ 20:55:17

    Leuk!!
    Ik weet zeker dat het meisje in Amerika heel erg blij is met deze mooie creatie van Nederlandse bodem!

    Beantwoorden

  4. Janne
    Sep 18, 2012 @ 10:08:18

    Wat leuk zeg! Geweldig stofje ook!

    Beantwoorden

Geef een reactie

