Jip & Janneke – labeldoekje


Ik kreeg van Birgit een heleboel van deze leuke Jip & Janneke gordijnstof.

Van één vlakje maakte ik een knisper-labeldoekje.

De achterkant is van de aqua-kleurige canvas die eronder ligt. Erin zit weer een laagje bakpapier. Omdat het omdraaien de vorige keer niet zo goed lukte, besloot ik het er nu ná het omdraaien in te stoppen. En toen moest ik het dus nog vaststikken, vandaar de tweede stiklijn.

Met natuurlijk een boel leuke bijpassende labeltjes…

Ik stuurde ‘m op naar een klein pluisje, en kreeg deze foto te zien🙂

Ze was er erg blij mee! Ik geloof dat ik nog maar een stapeltje ga maken…

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Lilian
    Sep 16, 2012 @ 18:22:29

    Wat maak jij toch altijd weer een leuke dingetjes van te recycelen materialen!!!

    Beantwoorden

  2. ineke
    Sep 21, 2012 @ 19:24:17

    Zo’n leuk stofje!

    Beantwoorden

  3. carla sperling
    Feb 09, 2014 @ 12:03:34

    Is het mogelijk dat U tegen betaling natuurlijk voor mij n jip en janneke labeldoekje maakt. Ik ben zelf niet zo handig. Mijn dochter is 38 weken zwanger en heeft n Jip en janneke babykamer

    Beantwoorden

Geef een reactie

