Cupcakeswap (1)


Samen met Esther hadden we besloten om iets te swappen met cupcakes als thema. Ik zie net dat ze haar blogje allang gemaakt heeft, ik loop gewoon lekker achter😉

Maar goed, ik kreeg dus een dikke envelop! En zoals bij elke envelop (dun of dik) die binnenkomt is de eerste vraag van Eva of het voor haar is… En ja, van deze wist ik dat er íets voor haar inzat!

En wat erin zat?? Een prachtige jurk!

In tegenstelling tot een andere jurk waar ik een foto van wilde maken, poseerde ze in deze jurk wél meewerkend!

En wat krijg je met een blij meisje?

Ja, hélemaal goedgekeurd! En toen hij later aan de kast hing, zei de lieverd dat ze hem op haar verjaardag aanwilde❤❤❤

Maar… er zat nog veel meer in de envelop!!! Kijk maar mee…

(Één dommigheidje in de foto, maar er komt later wel een goede foto van dat artikel🙂 )

En wat zat er allemaal in? Een heleboel kaarten!

Een gevoerd handdoekje, gemaakt met badstof en dezelfde superlieve stof van het jurkje.

Alleen die stof al, daar ben ik hélemaal verliefd op! Die zou bij mij járen in de kast blijven liggen omdat ik hem té mooi zou vinden om te gebruiken… Gek mens ben ik toch…

Een geurzakje (mmm, lavendel!!)

De achterkant is precies hetzelfde. Die komt lekker in de sokkenla ofzo😉

En een leuke cupcake-applicatie!

In de icing zit een mooi glimmertje. Moeilijk om op de foto vast te leggen, maar zo best wel zichtbaar geloof ik…

Een lieve vilten cupcakesleutelhanger…

En een mooi gehaakt beugelportemonneetje.

Op de overzichtsfoto lag hij achterstevoren, want aan de voorkant zit een – hoe verrassend! – cupcake!

En in dat portemonneetje zaten een heleboel mooi versierde prikkers. Die lijken me erg mooi staan in verjaardagcupcakes ofzo!

Dus die blijven nog mooi een paar maandjes in de kast liggen wachten🙂

En dan vergeet ik nog te melden dat er ook nog een bamboe haaknaald nr 12. inzat…

Lieve Esther, heel hartelijk bedankt voor al het moois wat je voor me gemaakt hebt! En je retourpakketje komt echt!!!

Geef een reactie

