Tractor


Een poosje geleden zag ik bij Wilma een leuk stoer jongensshirt langskomen. Toen ik met het vliegtuig bezig was, heeft neefje ook alvast meegekeken. En ja, een shirt met een tractor – of een trekker? – vond hij ook wel leuk! En die moest ook oranje worden…

Omdat ik voornamelijk restjes strijkvelours heb, ging dat hem niet worden. Dus maar gewoon ‘ouderwets’ met restjes tricot. Kan ook prima!

De wielen maakte ik dicht ipv ‘open’ zoals bij Wilma’s shirt en het plaatje, en inplaats van het ‘gat’ zette ik er in het midden (nou ja, soort van) knopen op. Ik had geen twee dezelfde, en bronskleurig vonden we mooier dan oranje of zilver, en deze vond ik wel bij elkaar passen.

De kleine is eigenlijk ‘op de kop’ maar zo lijkt hij meer op de kleine variatie van de grote.

Is het niet stoer geworden???

Geef een reactie

