De #miniswap


Uitpakdag van de #miniswap (of de kleine enveloppenswap). Enige eis was een 10×15 envelop. En ik en mini gaat niet samen dus het werd een klein brievenbusdoosje (A5) wat hier rondzwierf.

Mireia wilde graag iets voor de keuken van haar kleine man. Het leek me leuk om iets te naaien, dus dat werd een schort! Van dezelfde leuke autootjesstof als de Mei Tai. Tsja, ik had toch een ‘rol’ liggen…

Verder maakte ik gebruik van restjes stof in bijpassende kleuren, en oranje smal biaisband van de kringloop.

Maar ik vond het eigenlijk ook wel leuk om iets voor haar te maken…

Dus maakte ik een keycord. Gemaakt met de hardware van een nieuwe van de kringloop (voor dat geld kan ik geen klikgesp en sleutelhanger kopen – dus laatst een serie meegenomen)…

…rood-wit geruite stof en (echt ‘oud’ en gebruikt) band wat ik een poosje geleden van Aafke kreeg.

Ik maakte een klein zakje. Zoiets won ik laatst bij een give-away, en ik moet zeggen dat ik het niet verwacht had, maar ik vind het toch wel makkelijk (en discreet) om zo maandverband mee te nemen😉

Een sleutelhanger van een rondzwervende gehaakte bloem (gehaakt voor de #bloemenswap maar toen niet gebruikt).

En van nog zo’n rondzwervende bloem flanste ik nog snel een kaart in elkaar…

Mireia, ik hoop dat je het leuk vindt!!

En vanmorgen mocht ik eindelijk de leuke envelop open maken die al een week lag te wachten…

Altijd spannend wát er nou inzit!

Iets gehaakts, en een brief. Eerst maar even lezen.

Ah, een gehaakte envelop!

Met een heleboel leuke dingetjes erin!

Volgens mij heeft ze het thema ‘fruit’ gebruikt!

Een boekenlegger met een aardbei en een citroen, watermeloen onderzetters, fruitsnoepjes en Lemon Pie thee!

Ester, heel erg bedankt, ik vind het héél erg leuk!!!

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. marie bartels
    Jul 14, 2012 @ 18:37:10

    Wat heb je leuke dingen gemaakt en gekregen! Ik verbaas me steeds weer wat er allemaal verzonnen word bij zo’n “swap”

    Beantwoorden

  2. Trackback: Kleine enveloppen swap. | mariskaswapt's Blog

Geef een reactie

