Hartverwarmend


Tenminste, dat hoop je dan😉

Voor één van mijn lieve zusjes, die dat wel kon gebruiken.

Ik maakte een hartje van aan elkaar gestikte stroken stof (lang leve m’n nieuwe rolmes en lineaal!) en wat opgestikte bandjes.

Een lekker zacht gehaakt bloemetje erop, wat ik met de gewonnen give-away van Epsiej erbij kreeg.

Met wat leuke lintjes eronder…

En ik kon het niet laten om er wat extra’s bij te doen… Aangezien ze weer lekker aan het naaien is de laatste tijd: een zakje met van alles en nog wat.

 

Lintjes, knoopjes, applicaties, bloemetjes, een geborduurde applicatie (die met het hart) wat ik met de #vkds van Marie kreeg, en een gehaakte (Japanse?) bloem die ik bij de #bloemenswap van Tessa kreeg.

En tot slot, omdat ze niet thuis bij haar naaimachine was en ik het toch leuk vond om haar wat te geven waar ze wat mee kon ‘doen’ een bolletje katoen met een haaknaald.

Ze bleek haar haakwerkje meegenomen te hebben, maar ja, je kan niet alles weten he😉

En op de een of andere bijzondere manier heb ik tijdens het fotograferen de datumfunctie aangezet. Na wat gezoek op heb ik hem ook weer uitgekregen😉

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Frida van Leeuwen (@fjvleeuwen)
    Jul 10, 2012 @ 18:27:49

    Superleuk. Ben je bij d’r geweest? Gaaf idee joh, zo in dat mandje bloemen. Hart is ook geweldig.

    Beantwoorden

  2. Hanneke
    Jul 10, 2012 @ 18:36:38

    Wat ben je toch creatief.
    Leuk hoor!

    Beantwoorden

  3. Sabrina
    Jul 11, 2012 @ 06:52:40

    hallo,

    wat heb jij een fantastisch blog zeg!!! elke dag staan er weer leuke nieuwe dingen op. Dankzij jou is mijn creatieve kant naar boven gekomen😉
    Super, en ik hoop dat je nog heel veel mooie dingen mag gaan maken!

    Groet Sabrina

    Beantwoorden

  4. Ragna
    Jul 11, 2012 @ 14:19:42

    Jee wat een lief kadootje, en mooi gemaakt weer zeg! Erg leuk om te krijgen dunkt me! (vooral dat zakje vanallesennogwat ziet er heerlijk kleurig uit!)
    Zelf freubel ik ook met zo’n rolmes; heerlijk hè? Mooie rechte lijnen zonder moeite!

    Beantwoorden

Geef een reactie

