Koek en taart


Eind mei was een nichtje jarig (ja, ik heb er een heleboel!). Ze vierde half juni haar verjaardag en ik werd – mét naaimachine! – uitgenodigd op haar feestje. Ze wilde graag iets maken…

En natuurlijk kan je niet met lege handen aankomen…

Een effen / saaie roze schort (kant en klaar gekocht) maakte ik een stuk gezelliger!

(En ja, die schort werd de avond van tevoren nog snel afgemaakt. M’n lockmachine werkte niet mee. Nou ja, ik deed het dus fout😉 en ik moest dus vlak-voor-vertrek nog foto’s maken, en staat er een prachtige feestjurk op de foto!)

Een stapeltaartje bovenaan (voor haar grotere zus maakte ik er al eens één met een cupcake)…

…en drie flamenco-ruches onderaan.

Op zoek naar hét accentje voor bovenop de taart legde ik in een gekke bui een heleboel dingetjes rond de taart, en dat vonden we eigenlijk zó leuk dat ik ze allemaal gewoon vastgenaaid heb🙂

En erbij maakte ik een pot vol koekjes.

Ik gebruikte ook de bijbehorende printable.

Ik vind het zo leuk, al die laagjes!

En samen maakte het een leuk cadeau!

Toch?

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. marie bartels
    Jul 09, 2012 @ 21:28:02

    Met dit kun je aankomen!! Wat een leuk kado!

    Beantwoorden

  2. knuffelmama
    Jul 09, 2012 @ 22:28:06

    super leuk

    Beantwoorden

Geef een reactie

