Cupcakes


Vandaag was ik weer bij m’n schoonzusje, die een groen shirtje voor m’n neus legde, met de vraag of ik er wat op wilde maken. Want nichtje had vooral effen shirtjes… een beetje saai!

Zoekend in haar applicaties vond ze drie cupcakes. Ze dacht hardop: misschien op een schoteltje? En ik vroeg me af of een etagère niet leuk zou zijn.

En ik vroeg m’n beste vriend om raad, die zomaar dit plaatje ophoestte.

Uitprinten… ja hoor de cakejes passen erop! (Eerlijk gezegd: dit was printversie twee al, de eerste was veel te groot😉 )

Natuurlijk hadden er meer cakejes opgekund, maar er waren er maar drie hè… dus het shirtje is tijdens of na het feestje😉

Met behulp van Vliesofix knipte ik de etagère uit een oud roze babybroekje.

Ik kreeg trouwens hulp van een lieftallige assistente…

En dan op de naaimachine… niet m’n eigen, dus het ging niet helemaal zoals ik wilde… maar allé!

M’n assistente kreeg ondertussen bezoek…

…ik was klaar met het eerste deel…

…kreeg nog een eens een lieve glimlach…

…streek de cupcakes erop…

…ging dochter breien met spelden… jaja!

En tot slot stikte ik de cupcakes (uit ervaring weet ik dat de lijmlaag niet goed houdt in de was) vast. Nou ja, bijna dan, want ze had geen passend groen garen. Dus het groene cakeje en de groene bloem moet nog, de rest (roze en blauw) zit wel vast.

Leuk toch? Al zeg ik het zelf!

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Edje
    Jun 04, 2012 @ 20:36:30

    Zeker leuk!

    Beantwoorden

  2. Boukje
    Jun 04, 2012 @ 21:05:50

    Ik heb al regelmatig inspiratie gekregen van je blog en deze in verschillende projecten uitgeprobeerd! Dit is er ook weer zo een om te onthouden.

    Beantwoorden

  3. marie bartels
    Jun 04, 2012 @ 21:41:51

    Wat leuk die cup cakes ! En wat een goed idee.

    Beantwoorden

  4. Lianne
    Jun 04, 2012 @ 23:04:18

    Heel leuk! Ziet er lekker uit en is vást voor een zoet meisje😉

    Beantwoorden

  5. Wandelspinsels
    Jun 05, 2012 @ 11:00:55

    Heel erg leuk

    Beantwoorden

  6. Katherine
    Jun 07, 2012 @ 23:03:35

    Not sure which is cuter… the cupcakes or those sweet little helpers!

    Beantwoorden

Geef een reactie

