Mei Tai nr. 3


Na mijn eerste en tweede Mei Tai beloofde ik mijn zus die gastouder is er ook één.

Het duurde even, maar nou is hij er dan ook eindelijk!

Het lijfje is gemaakt van twee verschillende Ikea stofjes (stevige canvaskatoen) met ertussen nog een laag dichtgeweven dikke katoen. De banden zijn gemaakt van de rest canvas van deze Onbag.

Ik heb er net even een zogenaamd niet-meewerkende peuter in geknoopt en voor zover ik kon merken zit hij ook lekker🙂 De banden heb ik wat breder gemaakt, en vooral bij de heupband merkte ik dat wel, lekker!

Ik heb de schouderbanden wat langer gemaakt, zodat er voldoende ruimte is om Tibetaans af te knopen. Zo vind ik hem het lekkerst geknoopt…

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. jorieke
    Mei 15, 2012 @ 21:56:10

    he wat een supper ding vanaf waneerzijn ze te koop

    Beantwoorden

Geef een reactie

