Pim & Pom


Al erg lang had ik dit plaatje in m’n hoofd zitten om er een applicatie mee te maken. Nadat ik gisteren Lisette geholpen had met haar strijkvelours, had ik ’s avonds thuis ook wel weer zin om er wat mee te doen. Uiteindelijk had ik ook alleen nog maar dat zelfde touwtjespringende meisje gemaakt…

Een hele tijd geleden won ik een #weggeefwoensdag bij Van Marieke op Twitter waarbij ik óók nog een hele serie restjes strijkvelours erbij kreeg! Onder andere een strook zwart. Geknipt voor een Pim & Pom applicatie.

Ik printe het plaatje uit, plakte het met een lijmstift op de beschermfolie van de strijkvelours en knipte en sneed (met veel geduld, dat wel!) de figuurtjes uit.

Maar ja, ik had geen wit shirtje en een roze Pim kan natuurlijk niet, dus streek ik met behulp van Vliesofix een vierkant uit een restje witte tricot, en naaide die voor de stevigheid rondom vast (ik zorgde dat ik begon op de plek waar later Pom zou zitten, zodat je geen afhechting ziet).

Daarna streek ik Pom…

…en Pim (en als derde stap het losse oogje) op het witte vlak. (Ik vind het handig om het plaatje twee keer uit te printen. Één keer om te verknippen en één keer om later voor de positionering te gebruiken.)

En het resultaat: een leuk Pim & Pom shirt!

Die natuurlijk meteen aan moest🙂

Geschikt om zowel in te spelen als te werken!

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. hetwolbeest
    Apr 18, 2012 @ 14:19:36

    T-shirt is superleuk geworden! Groetjes, Alexandra.

    Beantwoorden

  2. Birgit v Haastrecht (@bvhaastrecht)
    Apr 18, 2012 @ 17:11:36

    Wauw!!

    Beantwoorden

  3. zomaarliene
    Apr 18, 2012 @ 20:11:57

    Wauw, echt superleuk! Oh, wat kaun je othc mooie dingen maken!

    Beantwoorden

Geef een reactie

