En nog één…


Na drie jurkjes van hetzelfde soort nog maar eentje.

Ook voornamelijk van de stofjes die ik van Wilma kreeg.

Ik vond hem een beetje té saai, en met advies van een aantal tweeps heb ik er een ‘corsage’ opgemaakt.

Met een gehaakte bloem die ik ooit bij Aafke won…

…en een bosje met lintjes en kraaltjes. Mét geel – zoals me geadviseerd werd, en dat vind ik erg leuk staan!

De hals was te strak, dus daar maakte ik een splitje-met-strikbandje.

En toen had ik een leukere jurk. Madame heeft hem nog niet gezien en ook nog niet gepast, dat komt nog!

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. HS
    Apr 12, 2012 @ 12:38:21

    Mooi gemaakt! Ook ik ben helemaal fan van dat jurkje! Kan er geen genoeg van krijgen om er meer te maken. Leuk hoor, ik houdt het hier in de gaten!

    Beantwoorden

  2. HS
    Apr 12, 2012 @ 12:39:25

    PS werk je met een lokmachine?

    Beantwoorden

Geef een reactie

