A tote and a note (2)


Want naast dat ik er eentje opstuurde, kreeg ik er natuurlijk ook zelf één!

Gisteren zat er een dikke envelop in de brievenbus, van Els van De Paradijsvogel. Ik was heel benieuwd wat voor tas erin zou zitten! Een hele bijzondere…

Ook van spijkerstof, maar met zowel op de voorkant een bijzonder vierkant!

Els vertelde me dat de vierkanten gemaakt zijn met gerecycled garen (restanten uit de textielindustrie) en het is een mengsel van hennep en katoen, wat ze zelf geverfd heeft.

Ze heeft twee verschillende gemaakt, eerst de geel-roze en heeft één grote bloem in het midden en wat kleinere langs de randen:

De andere is blauw-groen en heeft vijf grote bloemen:

En ik was natuurlijk wel benieuwd hoe ze die vierkanten gemaakt had. Op een Magic Loom… Even Googlen en ik zie al dat dat óók al zo’n leuk ding is…

De voering van de tas is handgeverfde biokatoen, het is een erg mooie geel-oranje-roze stof geworden!

Ik ben er heel blij mee, Els, nogmaals hartelijk bedankt!!

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. maarnietvangrijs
    Mrt 24, 2012 @ 19:25:26

    Wat mooi!! Magic Loom, dat ik zo ook maar eens googelen dan….😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

