Liebster Blog Award


Begin van de week kreeg ik – heel lief – van Esther een Liebster Blog Award. Nou heb ik eerlijk gezegd een behoorlijke hekel aan kettingbrieven en dergelijke, maar ik zal dit keer niet flauw zijn en netjes mee doen🙂

“De Liebster Award is een soort van kettingbrief onder bloggers dat het doel heeft om uitzonderlijke en groeiende blogs onder de aandacht te brengen. Er is geen formeel awardproces of een comité voor de Liebster, maar je krijgt hem van een andere blogger die vindt dat jouw blog extra aandacht verdient. De award wordt gegeven aan blogs met minder dan 200 volgers. Wanneer je zo’n award krijgt, geef je hem door aan 5 andere blogs.”

Ik volg (natuurlijk) veel leuke blogs. Een aantal hebben al een award gekregen, en sommige hebben (ruim) meer dan 200 volgers dus vallen ook af. Maar, ik heb er in ieder geval vijf gevonden die ik altijd zeker de moeite van het lezen waard vindt! (Niet bij alle blogs kan ik een volgersaantal vinden trouwens, ik krijg het zelf in WordPress ook niet voor elkaar…)

1: Etteped volg ik al héél lang, maar heb de afgelopen tijd regelmatig (email) contact heb… een erg leuke, gezellige vrouw met een heel schattig dochtertje😉 die ook nog eens de meest fantastische dingen maakt… Helaas woont ze een beetje uit de buurt… (En ze staat op nummer één, omdat ze ook nog eens de top-reageerder van mijn blog is🙂 )

2: Lisette heb ik helaas nog niet zo vaak in het echt gezien. Maar gelukkig ‘spreek’ ik haar regelmatig op twitter! Allebei zijn we dit jaar een elke-dag-een-foto-blog begonnen, en samen zijn we ook al heel trots dat we het al twee hele maanden hebben volgehouden!!! Ze heeft (bijna) drie prachtige dochters en ik hoop haar snel ook weer eens echt te zien!!

3: Ciska ken ik denk ik ook via Twitter… Ze blogt over het leven in Amerika (en is nu lekker jaloersmakend op strandvakantie…) en maakt ook de leukste dingen. We steken elkaar regelmatig aan met creatieve ideeën, geloof ik😉

4: Sjaantje volg ik ook al een hele tijd. Volgens mij naar aanleiding van een lapjesswap (afgelopen keer kreeg ik ook een lapje van haar, dat was leuk) en ze maakt ook de leukste dingen. Vooral veel jurken, zegt mijn geheugen, maar da’s zeker niet alles!

5: Willeke heeft een borduurmachine. Iets waar ik af en toe héél jaloers op ben! Maar ook zij is het een lieve mede-mama en is ze ook graag creatief bezig, als ze daar tijd voor heeft.

Al deze blogs vind ik zeker de moeite waard, dus neem er zeker eens een kijkje!

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Mrt 01, 2012 @ 21:12:27

    Ik ga vanavond even een kijkje nemen! Je hebt trouwens een erg leuke blog, vind het altijd erg leuk als er een nieuw bericht is!

    Groetjes Tessa

    Beantwoorden

  2. Lisette
    Mrt 01, 2012 @ 21:20:38

    Wat lief, dankjewel!!🙂

    Beantwoorden

  3. Janne
    Mrt 01, 2012 @ 21:47:41

    Oooh wauw, ik bloos🙂 Dank je wel!

    Beantwoorden

  4. Edje
    Mrt 04, 2012 @ 22:01:41

    Hé wat leuk! Nou, alles wat je zegt: right back at ya! Thanks!

    Beantwoorden

Geef een reactie

