Tassen voor Van Katoen


Weken hingen ze al aan m’n stoel, klaar om opgestuurd te worden, of om eerst aangevuld te worden. Mijn drie tassen voor Van Katoen. Toen ik las dat het aantal gehaald was, bedacht ik dat ik ze wel op kon sturen dus 😉

Snel foto’s maken en verzendklaar maken maar!

Ik maakte er drie: eentje van een oude broek, met hengels van een ceintuur van een andere broek, en twee van een kussensloop. Die was eigenlijk nét niet groot genoeg dus zijn de tassen net iets minder hoog, maar ik heb geen ondernaad gemaakt dus dat scheelt weer net iets.

En om het mezelf makkelijk te maken stikte ik de plooitjes een paar cm vast… geen gedoe met spelden tijdens het naaien!

Het zijn echt hele leuke, simpele tassen die zó klaar zijn! Als je een beginnersproject of snel-klaar-project zoekt is dit zéker een aanrader!

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. marie bartels
    Feb 25, 2012 @ 22:14:36

    Leuk joh, die tassen.Je hebt er toch wel een voor
    je zelf gemaakt he!

    Beantwoorden

  2. Edje
    Feb 25, 2012 @ 23:24:09

    Uhm ja. Ik wilde er dus net (pas) aan beginnen toen ik las dat het niet meer hoefde…..Had het idee om ze in een rood stofje te maken (had ik meteen een 12m12p projectje ;-)) omdat ik echt niks anders kon bedenken met rood. En toen is het Elmo maar geworden in de plaats van een tas….

    Beantwoorden

  3. Esther
    Feb 27, 2012 @ 22:10:06

    Je hebt een liebster blog award gekregen van mij! kijk even op http://www.esthers101.blogspot.com 😀

    Beantwoorden

  4. eloleo
    Feb 28, 2012 @ 08:55:54

    dankjewel voor je leuke tassen!

    Beantwoorden

  5. creadientje
    Feb 28, 2012 @ 08:57:50

    Graag gedaan!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

