Sterren


Vorige week kwam ik deze tutorial tegen en die ster inspireerde me meteen om een effen  polo-tje (nog uit deze serie) minder saai te maken. Ik had een aqua en een rood shirtje, maar vond de oranje ster wel leuk. En dat vond ik weer beter matchen met aqua, dus het werd die.

(Het is dat ik ‘m snel gefotografeerd heb voor ik naar de Handwerkbeurs ging en daar m’n zusje zag (hij is voor een neefje), maar anders was hij zeker nog even gestreken hoor!)

Één ster vond ik door de knoopjes in het midden dus weer niet mooi, het werden drie verschillende…

Op een papiertje getekend, uitgeknipt, uit een oranje t-shirt knippen en opspelden. Vastnaaien, met zwart want dat zat nog op de machine. Lui hè?

En dan meteen maar die blauw/lila knoopjes vervangen, zwarte dan maar (veel keus had ik niet, oranje bloemetjes leken me ook niet mooi) maar wél weer met oranje genaaid.

In een wip een heel ander shirtje! En hij past ook nog eens mooi in het thema nacht :-)

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. HS
    Feb 21, 2012 @ 21:44:56

    ziet er ook erg leuk uit!
    Ik heb onlangs je ‘koe op shirt ‘ nagemaakt; bedankt voor je idee hier!
    Heb foto en link op mijn blog geplaatst. Je vind mij hier nog wel terug!! Bedankt voor je inspiratie!

    Beantwoorden

  2. Trackback: Nacht | 12 Maanden 12 Projecten

Geef een reactie

