Regenboogslingers


Ik had al een tijdje het plan om een lange slinger in regenboogkleuren te maken. Terwijl ik bezig was, bedacht ik me dat ik uit de restlapjes ook nog wel een mini-slingertje kon maken.

Zo’n projectje levert in ieder geval leuk afval op 🙂

En toen had ik 4×8 grote vlaggen…

…en 2×8 kleine vlaggetjes.

Een fleurig geheel…

en een hele stapel! 🙂

De lange slinger (ruim 5 meter) kreeg breed wit biaisband – ik kon er helaas geen ‘hele’ foto van maken –

De kleine slinger kreeg smal wit baisband.

Zo gingen er vandaag naast de twee slingers van de give-away nog twee vrolijk gevulde enveloppen de deur uit 🙂

 

 

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Janneke van Ravesteijn
    Feb 13, 2012 @ 20:25:10

    Zoals altijd weer erg leuk gedaan!

    Beantwoorden

  2. Edje
    Feb 14, 2012 @ 23:58:22

    Wat een goed idee, dat kleine slingertje van je kleine lapjes! En dat kartelknippen vind ik ook de max. Ik had mijn slinger toen helemaal aan elkaar genaaid, omgekeerd en ik geloof toen nog eens doorgestikt. Megaveel werk. Volgende keer (komt die er dan???) doe ik het op jouw manier!

    Beantwoorden

  3. karlacrea
    Feb 16, 2012 @ 12:17:09

    Wat super leuk gedaan. Ze zijn erg mooie en vrolijk!

    Beantwoorden

Geef een reactie

