Hartkussen


Met het uitgeknipte hart van dit kussen (het vilt scheen door, dus ik had er een laagje roze katoen door gedaan) wilde ik ook wat doen. Ik bedacht dat ik wel eens een ‘crazy patchwork‘ met lapjes in roze/rood tinten van m’n restlapjes.

Leuk om te doen, en helemaal niet moeilijk!

De achterkant is van roze linnen (een broek die ik ooit voor mezelf knipte maar nooit naaide).

Ik had geen idee wat ik ermee moest doen, maar er is een klein meisje hier erg blij mee😉

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. marie bartels
    Feb 11, 2012 @ 22:21:41

    Hier ben ik dol op “crazy patchwork” en die leuke kleurtjes!
    En zo leuk dat je alles probeert wat crea is. Doet me denken
    aan iemand die ook alles uit probeerde vroeger. ( ik dus)
    En nog steeds. Je dochter wordt ook creatief let maar op.

    Beantwoorden

  2. spinseltje
    Feb 12, 2012 @ 19:04:29

    Wat een leuk idee, je moet er maar op komen.

    Beantwoorden

  3. Trackback: Nacht | 12 Maanden 12 Projecten

Geef een reactie

