Uilig


Vorige week donderdag had ik een verrassing in de bus zitten… En ja, ik moest zelf ook hoognodig aan de slag, waar ik diezelfde avond dus ook maar mee begon, met dit resultaat.

Het ‘toeval’ (waar ik zéker niet in geloof) wil dat ik van plan was een uilentas te maken, de dame die ik trok is gek op uilen. En had als kleuren rood, oranje en groen op haar lijstje staan.

Ik vond deze tutorial maar was te lui om zelf een patroon te tekenen, aangezien ik dit kussen ‘kende’.

Helaas raakte ik deze week geblesseerd…

…maar ja, ik moest toch verder. Iets onhandiger met pleisters en erg gevoelige vingertoppen (natuurlijk van mijn rechterhand…)

Maar, ik kreeg het toch voor elkaar om de tas op tijd af te krijgen.

Op een gegeven moment ben je dan zover dat je denkt: spannend, hoe gaat het eruit zien???

Maar, het viel voor 100% mee!

Na de laatste dingetjes was hij dan echt af gisteravond, fijn!!

Een geappliceerd snoetje

Licht gevulde bungelende pootjes

Een zakje voor

Een riem als schouderband

Een (hergebruikte) rits aan de binnenkant (dat was nog de grootste puzzel)

Gele voering met oranje blaadjes, en een binnenzakje

En dan de twee tassen samen

Leuk he?

Het roze uiltje heeft een schattig kontje 😉

Pluizige oortjes (??)

En met-de-hand-geappliceerde oogjes

Lieve Nancy, heel hartelijk bedankt, m’n kleine meid is er erg blij mee!!

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Sweetlikehoney
    Feb 09, 2012 @ 14:07:23

    Jakkes, wat is dát weer schattig zeg! Ik had het er gisteren over dat ik nooit jaloers was, maar altijd iemand benijdde: nou, dat heb ik nu dus ook. 🙂 (leuk voor dat meisje van jullie!)

    Beantwoorden

  2. v-eeeeertje
    Feb 09, 2012 @ 14:48:52

    Vree schoon gedaan!!!

    Beantwoorden

  3. Nancy
    Feb 09, 2012 @ 18:18:06

    De jouwe is ook leuk!!! Echt super!! Die ga ik ook nog eens proberen hoor 😉 En heel erg graag gedaan!!!

    Beantwoorden

  4. Elja
    Feb 09, 2012 @ 20:08:15

    Waaauw wat een SUPERLEUKE tas(sen)! Vooral die eerste vind ik helemaal geweldig!

    Beantwoorden

  5. marie bartels
    Feb 09, 2012 @ 20:30:58

    De uilentas is erg leuk geworden. Je swappie
    zal er heel blij mee zijn!

    Beantwoorden

  6. Kim
    Feb 11, 2012 @ 21:12:52

    Je “swappie”(ik dus ;)) wil even laten weten dat ze ‘m geweldig vindt!!!!!!
    Dank je wel!

    Beantwoorden

  7. Trackback: Nacht | 12 Maanden 12 Projecten
  8. Pam
    Sep 28, 2012 @ 13:26:37

    Love, love, love your owl bags!!!

    Beantwoorden

  9. Pam
    Sep 28, 2012 @ 23:45:16

    Beantwoorden

Geef een reactie

