Voor een klein jarig meisje


Voor een klein (bijna) jarig meisje vond ik het leuk om wat te naaien. Ik vond dit tasje wel leuk om eens uit te proberen, en kon daarbij ook mooi eens wat kleine lapjes opmaken.

Van buiten twee keer 16 verschillende lapjes, sommige met een motiefje en sommige met een plaatje.

Twee maal 4×4 lapjes voor de voor- en de achterkant.

Bovenaan een blauw stofje voor de tunnel, met daardoor een geel en een rood ‘koordje’.

Ik voerde hem met een blauw stippeltjesstofje die ik bij een lapjesswap kreeg.

En ik stopte er een kleinigheidje in…

En ik hoorde dat ze er erg blij mee is, dus een geslaagde verrassing!!

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Lot
    Feb 03, 2012 @ 14:58:53

    Lief!

    Beantwoorden

  2. Wilma
    Feb 03, 2012 @ 16:03:54

    Ze is er super blij mee kan ik je zeggen. Heel erg lief. Jij krijgt de sofjes zo snel mogelijk zodat je een mooi jurkje voor jou princes kan maken.

    Beantwoorden

  3. Pam
    Sep 28, 2012 @ 13:24:10

    Very pretty!

    Beantwoorden

Geef een reactie

