Naaipiet aan het werk


Nee, ik ben echt nog niet begonnen😉 maar een blogje van dingen die al ruim een maand klaar waren…

Ik begon met twee schortjes, neefje en nichtje hadden op hun gezamenlijke lijstje ‘uitsteekvormpjes’ staan, en daar horen natuurlijk schorten bij!

De basisstof is hetzelfde, maar door de accenten een echtje jongens- en meisjesvariant.

Zakdoeken met een jongensmotief gebruikt voor een zak…

En de twee verschillende stoffen met een siersteek doorgestikt…

Een overgebleven kontzak van deze spijkerbroekentas kon er ook wel mooi bij…

Voor de meisjesvariant juist en roze bandje bovenlangs…

En verschillende roze stofjes voor de zak…

Voor opa en oma eindelijk de lang-geleden-beloofde opbergzak-annex-speelkleed voor de lego van ‘de jongens’ nu dat ook weer een tweede leven krijgt.

Prompt nadat ik het beloofd had (en zoiets in m’n hoofd had) werd dit blogje gepubliceerd. En dit is toch makkelijker dan de nestelringen die ik bedacht had, dus dan maar zo gemaakt!

Geen foto in gebruik helaas, die ben ik vergeten te maken…

En toen op de valreep nog een Pietenpakje voor m’n eigen mini-Pietje, nagemaakt van de Pietenpakjes die mijn zus vroeger gemaakt heeft en ondertussen hier beland zijn.

 

Mét natuurlijk echte Zwarte-Pieten-schmink!

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Rosemary
    Dec 15, 2012 @ 00:12:47

    I love the things on your website, can you put a ‘translation’ button on it so I can understand what you are saying? Thank you.

    Beantwoorden

Geef een reactie

