Vogeltje


Op Pinterest verzamel ik (te) veel leuke ideeën, en af en toe voer ik er eens één (of meer) uit. In de vakantie in november was Pinky aan de beurt.

 

Gehaakt van 1 draad overlopend acrylgaren en 2 draden effen katoen. Van het effen garen heb ik voor de verschillende ‘onderdeel’ andere kleuren gebruikt. En met groen voor het lijf kan ik hem natuurlijk geen Pinky meer noemen, maar Greeny of Groentje klinkt ook zo vreemd…

Ik maakte ‘m vanmorgen trouwens af, omdat ik in de vakantie natuurlijk geen vulling mee had genomen. Tsja, dat krijg je met die spontane ingevingen🙂

Het leek me qua kleuren erg leuk voor het nieuwe kamertje van mijn nichtje, maar misschien dat ik er dan ook maar iets voor neefje en aanstaand neefje/nichtje bij maak voor ik het geef, wel zo eerlijk he?

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. franca
    Jan 07, 2012 @ 14:33:41

    Dat ziet er leuk uit ! hoe werkt pinterest eigenlijk? heb gister al geprobeerd aan te melden maar begrijp niet echt waarom ik zo lang moet wachten…

    Beantwoorden

Geef een reactie

