Gevonden!


Vandaag ben ik er toch maar aan begonnen. Opruimen. Want dat is hard nodig hier hoor… (Oké, voor een groot deel ook wel geïnspireerd op Aafke met haar opruim- en schoonmaakblog.)

Maar goed, erg ver ben ik nog niet gekomen en toen vond ik een tasje wat ik al jaren niet aangeraakt heb. Ik kan me herinneren dat ik ermee bezig geweest ben in 2006. Maar of ik het daarna nog aangeraakt heb?

Bijna af, één mouw ben ik aan begonnen, dan moet hij nog in elkaar gezet en het boordje voorlangs en langs de capuchon. Te overzien, toch?

Toen heb ik maar meteen een ander tasje erbij gepakt. Met daarin nóg een niet-afgemaakt project. Een vestje wat ik twee jaar geleden tijdens een vakantie breide.

Een tijdje geleden heb ik een mouw dichtgemaakt, maar hij moet dus verder ook nog in elkaar gezet worden.

Toen ik begon was hij op de groei voor mijn dochter, maar ondertussen al te klein natuurlijk😉 Gelukkig komt er de komende maanden een ware babyboom in onze familie!

En in diezelfde tas zat ook m’n half-afgemaakte poncho die ook maar eens af moet…

Moet ik met mezelf maar afspreken dat ik éérst deze projecten afmaak voordat ik een nieuw breiwerkje begin. Ofzo…

En dan natuurlijk nog alle andere half-afgemaakte projecten die ik tegen zal komen… Ja, ik ben kampioen niet-afmaken😉

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Lichtindeduisternis
    Jan 02, 2012 @ 22:20:42

    Oh, daar ben ik ook kampioen in! Mijn kast ligt vol onafgewerkte truitjes, waar mijn kinderen al lang uitgegroeid zijn. Ik ben van plan ze terug uit te trekken en sjaals te gaan breien. Die moet je tenminste niet in elkaar zetten.

    Beantwoorden

  2. aafke zuidema (@Aafke45)
    Jan 03, 2012 @ 13:56:49

    hahaha, ik had echt nooit van mijn leven kunnen denken dat ik op het gebied van opruimen nog eens iemand anders zou inspireren. Als je dat aan mijn moeder zou vertellen, zou ze flauwvallen…

    Beantwoorden

  3. Saskia
    Jan 03, 2012 @ 18:15:31

    Zo kwam ik vandaag een hele berg on afgemaakte scrapprojecten tegen….
    Nog veel te doen😉

    Beantwoorden

  4. Ruth
    Jan 08, 2012 @ 21:35:50

    Oh die poncho is gaaf! Dat zou ik ook wel willen maken voor mijn meisje. Maar ja met mijn crea tempo past mijn kleindochter hem misschien nog net😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

