Een nieuw jaar…


…een nieuw begin! En wel van een 366-dagen project…

Ik wil dit jaar elke dag een ‘daisy‘ haken, en dit is m’n eerste. Het hart is roze/rood, de bladeren wit en de buitenrand is grijs/groen, maar de kleuren van de harten en bladeren zullen variëren.

Ik zal hier wel af en toe een update van dit project bloggen!

En ja, de blogjes die ik nog niet gemaakt heb maar al wel beloofd, komen echt nog wel! Ergens, dit jaar😉

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. knuffelmama
    Jan 02, 2012 @ 10:16:47

    Wat een leuk idee!
    Wil ik misschien ook wel eens doen, zo’n lakentje. Eerst het gewone lakentje afwerken voor de buikbaby.

    Beantwoorden

  2. Sylvia
    Jan 02, 2012 @ 14:22:26

    Ziet er erg gezellig uit!
    Alleen het aan elkaar haken van ronde dingen lijkt me zo lastig… Maar daar zal je wel een techniekje voor hebben.
    Veel plezier met elke dag een bloemetje erbij!

    Beantwoorden

Geef een reactie

