Daar ben ik weer!


Da’s al lang geleden zeg! Heb ik zomaar ruim anderhalve maand niks van me laten horen… En dat terwijl ik er een heleboel nieuwe volgers bij heb gekregen…

Iemand bood me zelfs twee dozen met stofjes aan! Ik moet ze nog ophalen, maar ik sta elke keer verbaasd van zulke lieve reacties!

Ik heb eigenlijk best wel het een en ander te bloggen, want ondertussen is het Sinterklaas geweest en deze naaipiet is aan de slag gegaan, we hebben de #winterswap achter de rug. Ik heb een hele serie (peuter)mutsen gemaakt, tot ik eindelijk een passende had.

Verder waren we allemaal jarig in de afgelopen anderhalve maand én zijn we twee weken op vakantie geweest.

Afgelopen weekend waren we er ook even lekker uit. Ik wist dat er een aantal dikke enveloppen zouden komen, dus had uit voorzorg de brievenbussleutel bij de buren achter gelaten. Vanmiddag kreeg ik deze stapel (oké, het bovenste laagje viste ik daarna zelf nog uit de bus) in mijn handen…

Natuurlijk een boel kerstkaarten, peuter-verjaaragskaarten en (helaas niet op tijd aangekomen) bestelde verjaardagscadeautjes plus een verrassingscadeautje.

Ik kreeg zelf een dikke envelop van iemand die al weken geleden wat bolletjes Wibra-katoen aanbood op twitter… ik wilde ze wel en mocht ze hebben, maar ze kwamen nooit aan! Gelukkig kon ze het (gescheurde) pakje traceren en terugkrijgen, dus éindelijk heb ik m’n nieuwe katoentjes!!

Het lijkt me erg leuk om er een gestreept truitje / tuniekje van te breien, maar dan moet ik eens even uitzoeken hoeveel ik daarvoor nodig heb… Van bovenaf beginnen heb ik al bedacht, dan kan ik hem zo lang maken als ik garen heb.

Ik heb hier al twee mogelijke modellen van gevonden, maar er zijn er ongetwijfeld meer!

 

En een tijdje geleden las ik op het opruim-blog van Aafke dat ze een taspatroon gevonden had. Tsja, niet dat ik nog niet genoeg ‘rommel’ heb (ik zou d’r zo na kunnen doen, en stiekem wil ik dat ook wel maar heb ik het lef nog niet… ik denk dat ik dan ook heel wat schatten ga vinden!!) maar, ja, die vond ik wel leuk…

Dus viste ik vandaag nóg een dikke envelop uit de bus! Met daarin het taspatroon…

…maar ook nog een heleboel andere schatten! Lintjes en bandjes (ik zie net dat ze ze hier vond en er een bestemming voor had, dat was ik dus…) waarvan een deel echte gebruikte oude zijn, geweldig! Ook twee applicaties, een velletje stickers, een notitieboekje (al ingepikt door een peutertje hier…) een visjes-speldje en een lieve kerstkaart.

Heel hartelijk bedankt allemaal!! Ik ga er zéker wat mee doen. Moet alleen nog wat opzoeken.

Een grote doos of zak vol met tijd, maar geen idee waar ik die gelaten heb… iemand een idee?

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Edje
    Dec 21, 2011 @ 00:01:04

    Yay! She’s back!
    Leuk van die pakketjes! Maar waar ik echt jaloers op ben zijn die 2 dozen stofjes die je krijgt! JAAAAAALOERS!

    Beantwoorden

  2. Sylvia
    Dec 21, 2011 @ 07:52:35

    Ik heb pas de katoentjes bij de Wibra ook ontdekt. Het blijkt alleen moeilijk te haken te zijn, omdat het niet zo erg gedraaid is, het garen. Daarom haak je heel snel tussen het garen door en krijg je lussen. Maar misschien heb je daar met breien geen last van.
    Je bent maar een bofferd hoor, met al die goede giften!
    veel plezier er mee, en we zien wel wat voor jurkje het is geworden… Niet te lang wachten, anders heb je niet genoeg garen, want je kleine meisje wordt heel snel groot (3 alweer!!).
    Gezellig dat je hier ook weer bent, gelukkig heb ik via mail altijd direct contact met je!
    Groeten Sylvia

    Beantwoorden

  3. aafke zuidema (@Aafke45)
    Dec 21, 2011 @ 09:24:14

    Zou ik érgens tijdens mijn opruimavonturen dan toch ook nog die bak met tijd vinden???
    Lief blogje heb je weer geschreven. En het is je van harte gegund hoor!
    Liefs, Aafke

    Beantwoorden

  4. Antoinette
    Dec 22, 2011 @ 11:54:46

    Ha, Daar ben je weer, ik miste je al een tijdje, maar helaas geen mailtje binnen gekregen terwijl ik wel volger ben? Rara hoe kan dat? Nog maar eens aanklikken dan. Tot gauw en vast fijne feestdagen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

