Herfstvakantie


Vorige week had mijn nichtje herfstvakantie en kwam een paar dagen logeren.

Ze vond het erg leuk om wat te naaien, en ik vond het wel erg leuk om haar te helpen (haar moeder, mijn zus, heeft me héél wat geholpen in het verleden en met een naaivraag bel ik haar meestal nog als eerste😉 ).

Op Pinterest liet ik haar wat zoeken en ze kwam met dit uiltje.

Ze zocht stof uit, samen tekenden we het patroon.

Ik hielp haar een beetje op weg…

…en binnen twee uur had ze een uiltje in haar handen…

Is hij niet vréselijk lief en schattig?

En toen was ze lekker op dreef! Alweer dook ze op Pinterest, dit keer op zoek naar een leuk idee voor een kussen voor in haar kamer. En ze vond deze ontzettend leuke.

Ik had nog precies genoeg aqua stof over (van onze kussenhoesjes) en in plaats van witte vilt-rondjes knippen zocht ze witte knoopjes uit mijn verzameling.

Na een heleboel strepen rijgen en knopen naaien…

…maakte ze de ‘achterpanden’ klaar, mét een mooi labeltje (ooit door twee zussen (waaronder dus haar moeder) besteld, waarvan ik nu het restantje kreeg).

Toen naaide ze alles aan elkaar… en was het zomaar een kussen!

Hij past perfect op onze bank…

…en werd ook al meteen ingepikt, maar helaas, ze nam hem toch écht mee naar huis😉

Nou meid, je mag met recht trots zijn op wat je gefabriceerd hebt!!!

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Ragna
    Nov 22, 2011 @ 08:04:54

    Wat een gweldig uiltje! En ziet eruit als iets wat ik misschien ook wel kan! #hoeiii

    Beantwoorden

Geef een reactie

