Lapjesswap – en nog meer lapjes…


En dan hier eindelijk het blogje met de lapjes die ik kreeg!

Altijd zo spannend om een envelop open te maken als je niet weet wat erin zit! En zelfs als je wel weet wat erin zit trouwens!

Het bovenste lapje komt van Sjaantje en de andere drie lapjes zijn helaas ongemerkt…

Vooral het lichtblauwe lapje met de roosjes vind ik erg lief!

   

Streepjes, stipjes, ruitjes en bloemetjes… ze zullen allemaal een bestemming gaan krijgen!

De stipjes worden waarschijnlijk een knuffel (ik won laatst een patroon en daar lijkt deze stof me erg leuk voor), van de ruitjes heb ik al een schortje geknipt en de roosjes worden verwerkt in een rokje.

En een lief cadeautje van Charlotte erbij met twee zakjes thee erin…

Ik vond het weer erg leuk, bedankt Charlotte voor het organiseren!

En nou vond ik ook nog twee leuke (??) lapjes bij de kringloop.

De roze is een theedoek, lekkere stevige katoen met drie strepen ingeweven motieven (geen idee of dat grammaticaal klopt, maar ik kan er niks beters van maken…).

(Ondertussen is het grootste gedeelte van de theedoek al een schortje geworden, maar ik moet een keer foto’s bij daglicht maken.)

En de groene is een (grote) kussensloop. Lekker zachte katoen. Helemaal niet mijn smaak of stijl, maar ik zie zo regelmatig ‘pillow case dresses‘ in alle variaties op internet, dat ik – eindelijk een keer een leuke kussensloop voor maar 50 cent bij de kringloop – deze niet kon laten liggen. Groen is helemaal dochters kleur… ik ben benieuwd!

Met oranje klaprozen en wit met gele madeliefjes… beter kan het voor haar niet denk ik🙂

Ik denk dat ik er een Leah tuniek van ga maken, ik kwam hem deze week weer tegen en vind het zo’n leuk model met zo’n kapmouwtje! (Linkjes naar de 4 delen van de tutorial staan in de gelinkte blog van Noodlehead.)

Met een oranje shirt met lange mouwen erover kan het denk ik ook nog wel in de winter…

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Janne
    Okt 09, 2011 @ 21:18:25

    Wat een leuke stofjes!! En ook zo leuk geslaagd bij de kringloop. Ben benieuwd naar de schortjes!!

    Beantwoorden

  2. Edje
    Okt 10, 2011 @ 20:35:57

    Man, dat groen geruite stofje met bloemen niet jouw ding??? Wowwww dat vind ik nou juist megamegamegaleuk! Lekker retro. Gelukzak dat je dat vond! Leuke dingetjes heb je weer gemaakt!

    Beantwoorden

Geef een reactie

