Ballonbal (2)


Voor m’n neefje die alweer 1 werd afgelopen vrijdag, haakte ik nog een ballonbal. Mijn tweede, maar zeker nog niet de laatste!

Ik gebruikte hetzelfde garen (en zelfs drie dezelfde kleuren) als de Granny Square deken die ik voor hem haakte.

Halverwege heb ik het patroon iets aangepast, waardoor ik vind dat de eerste toer mooier wordt.

Maar verder is het niet veel nieuws 🙂

Met een zakje ballonnen erbij een leuk verjaardagscadeautje!

En praktisch, want deze bal past lekker wel door de brievenbus! (Wel zo handig als je aan de andere kant van het land woont…)

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. violier
    Okt 09, 2011 @ 19:27:27

    Haha – ik heb hem live gezien 🙂 en het stuitert ook lekker. Lijkt me geweldig om er een aantal van te maken. Maar ja, eerst mijn kaboutertje maar eens afwerken (haken om een fles van de wasverzachter)

    Beantwoorden

  2. Aice
    Okt 10, 2011 @ 11:54:31

    Wat een leuke ballon, ik hoop echt binnenkort weer tijd genoeg te hebben om wederom handwerken/knutselen op te pakken. Maar goed het zit niet mee hier, zoals je weet. Maar ik vind jou kunstwerken erg inspirerend om weer iets te gaan doen.

    Beantwoorden

  3. Eveline
    Mrt 07, 2013 @ 14:22:59

    Mag ik vragen wat je hebt veranderd aan de eerste toer? Is dat al aangepast in de PDF?

    Beantwoorden

Geef een reactie

