Lapjesswap


Ik had al gezegd dat ik mee wilde doen aan de lapjesswap. Net als vorig jaar ging ik op zoek naar lapjes. Dit keer uit wat ik beneden had liggen (ja, ik ben af en toe best wel lui…)

Het werden dus restanten van wat naaiprojecten van de laatste tijd.

En omdat ik knopen lijk te sparen kon ik er daar ook wel wat van gebruiken! Elk lapje kreeg dus vier bijpassende knoopjes.

En dit ging bij mij afgelopen week dus de deur uit, ik hoop dat de nieuwe eigenar(ess)en er blij mee zijn!

Vandaag kreeg ik een gevulde enveloppe terug, ik zal binnenkort foto’s maken van de lapjes die ik kreeg!

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Nancy
    Okt 06, 2011 @ 19:19:58

    Hoi! Ik heb de tweede van links en ben er erg blij mee! Dank je wel!! Groetjes, Nancy

    Beantwoorden

  2. Ragna
    Okt 08, 2011 @ 13:50:40

    Wat een schitterende pakketjes!! Superleuk!!

    Beantwoorden

  3. violier
    Okt 09, 2011 @ 00:21:28

    Ziet er erg aantrekkelijk uit!

    Beantwoorden

  4. Petra
    Okt 09, 2011 @ 19:10:22

    ik kan mij niet voorstellen dat iemand daar niet blij mee is…ziet er zo verzorgd uit!! Leuk. Groetjes, Petra
    Ben op je blog terecht gekomen door je gehaakte ballonbal, helemaal blij ben ik daarmee voor mijn zoontje.

    Beantwoorden

  5. Janneke van Ravesteijn
    Okt 11, 2011 @ 18:42:45

    Ik heb ook mooie lapjes gekregen, had er alleen niet bij stil gestaan dat het voor anderen leuk zou zijn, te weten dat het ‘mijn’ lapjes waren… Ben dus benieuwd of ik nog wat tegenkom op de verschillende blogjes!

    Beantwoorden

Geef een reactie

