Stippen


Het #12m12p-thema van september was stippen.

Ondanks al die leuke inspiratie die ik toen googlede, besloot ik om alle stippen-lapjes tussen m’n restlapjes uit te vissen. Ik puzzelde ze tot een rechthoek in elkaar en zigzagde ze (lekker makkelijk) op een lapje.

En toen? Tsja…

Ik dacht dat een rond tasje wel leuk zou zijn. Maar eigenlijk had ik helemaal geen zin in zoiets ingewikkelds… (rits, handvatten, 2 cirkels inzetten en misschien zelfs voeren) Nee, in plaats daarvan ging ik lekker op de luie toer!

Met behulp van wat keperband werkte ik de bovenkant af en maakte er de ‘achternaad’ mee.

Ik zette er een ronde bodem in (ook uit m’n restlapjes) en toen had ik een stoffen – tsja, een wat? Mand / tas / zak…

Maar ja, wat doe je daar dan mee? Opeens wist ik het!

Ideaal om m’n volle glazen pot én extra bakje knoopjes in leeg te kiepen. Nog plenty ruimte voor meer, én een stuk makkelijker zoeken!

En met die ophanglus kan ik hem mooi boven m’n naaitafel hangen! (En nee, daar maak ik even geen foto van…🙂 )

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Hetty
    Sep 29, 2011 @ 17:47:24

    Wat leuk en creatief bedacht weer! Super!

    Beantwoorden

  2. Antoinette
    Sep 29, 2011 @ 20:02:18

    Ik vind het weer geweldig bedacht! Hoe verzin je het?

    Beantwoorden

Geef een reactie

